Thursday 28 August 2014

Jadi bapakkkkkk

Assalamualaikum,

Ya Allah, bersawang dah diary aku nih.. Punya lama tak menaip.. Kot ada yang follow, mintak maaf sangat2.. Tak dapat nak kongsi cite2 yang aku rasa menarik di sebabkan dek kesibukan kerja yang teramat sgt..

Alhamdulillah, sebenarnya aku nak kongsi kegembiraan yang teramat sgt, arini tanggal 28 August 2014, dah genap 17 hari umur Putera sulung aku.. Isteri aku selamat melahirkan bayi lelaki seberat 2.6kg secara normal.. Penantian selama 4 tahun akhirnya sampai jugak giliran aku utk bergelar seorg bapa. Kejadian2 mistik masih lagi menghantui hidup aku seharian. Aku pun tatau la apa "menda" tu nak.. Kadang2 malas nak melayan pun ada.. tp terpaksa la hadap.. huhu.. Nanti la bila ada masa terluang, aku kongsikan kejadian2 tersebut..

Sekarang masih agak sibuk.. jenguk2 la selalu, bila ada masa nanti akan aku kongsikan.. Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment